Kdo jsme?
Jsme lokální realitní kancelář s dlouholetou tradicí na Uherskohradišťsku. Fungujeme jako rodinná firma s osobním a zodpovědným přístupem k práci. Snažíme se neustále posouvat a vyhledávat moderní trendy. Naším cílem je poskytovat kvalitní servis pro klienta a vždy férové jednání.
Koho hledáme?
V prvé řadě parťáka do týmu, který se u nás bude cítit dobře a zapadne mezi nás. Vše podstatné rádi naučíme, ale určitě očekáváme pár základních schopností, především:
- velmi dobrou komunikaci, protože budeš v kontaktu s našimi klienty (telefonicky, emailem i osobně),
- po zaučení pracovat samostatně a umět se rozhodnout (někdy budeš sám/sama v kanceláři),
- řídit služební auto, jen řidičák nám nestačí :-),
- práce na PC je samozřejmostí a bude tvým denním chlebem (neboj, ajťáka ale nehledáme),
- spolehlivost, zodpovědný přístup a organizační schopnosti
A pokud ještě není jasné, co budeš dělat, tak hlavně:
- Administrativní činnost – od skenování, kopírování, zakládání dokumentů, skartaci až po samostatnou přípravu smluv,
- Kontrola plateb v internetovém bankovnictví
- Obsluha telefonní infolinky, komunikace s klienty
- Zpracování ročního vyúčtování energii
- Občasné prohlídky nemovitostí
- Zajištění chodu kanceláře – Nákupy kancelářských potřeb, běhání po úřadech, atd..
Co nabízíme:
- Služební auto i pro osobní účely,
- Firemní telefon s neomezeným tarifem, také možnost využít i pro soukromé účely,
- Výše nástupního platu 20.000,–Kč čistého + motivující odměny
- Práce v mladém a pohodovém kolektivu,
- Možnost se naučit něco nového a kariérně se posunout, rádi předáme své zkušenosti,
- Zapojení se do rozvoje firmy, vlastní aktivitou tvořit příjemné pracovní prostředí
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis s fotografií na email durnik@slunecnireality.cz.